Doris Kareva ”***Su pärast põlesin ma pikki öid***”

Su pärast põlesin ma pikki öid –
ah, teaksid vaid, kui palju liblikaid
mu leekidesse sööstes leidis otsa! –
siis kutsusin ka mina.

Jõud sai otsa.
Nüüd tuled pimeduses, kobad teed
ja hüüad öösse kõheldes mu nime.
Ma vaikin vastuseks.

Kui kohtuksime,
siis vaid kui võõrad, mitte enam need,
kes oleks võinud taevatahi läita,
kõik unekujud tõelusega täita
ja luua juurde ühe maailma …

23760082._UY200_
Kogust ”Maailma asemel”
Birgit Aljaste

Lisa kommentaar

