Mart Kangur “*** mina pean…”

mina pean
imelikule rehkendust näitama
pean minema kaasa
iga kokkukõlaga
iga juhusliku assotsiatsiooniga
pean tegema ära
iga nalja
pean arendama lõpuni
iga mõtte
iga argumendi
mis mulle pähe tuleb
isegi kui see teeb
kellelegi haiget
isegi kui see teeb
mu enda lolliks
mina pean tegema
rehkenduse ära
ja seda imelikule näitama
see on imperatiiv

teisest küljest muidugi
(ja siin on teatav vastuolu)
pean ma ka
inimeseks saama

kangurkõrgusekartus

Kogust “Kõrgusekartus” (2015)
leidis Tiina Tarik

Lisa kommentaar

