(:)kivisildnik “(:)selline jutt labidamehed”

matke mu süda
kodumarketi parklasse
lilleleti poolse
sissepääsu lähedale

mu süda ei sobi
suitsetatud produktide
külmletti sest ma ei suitseta
liiga laisk olen

mu süda ei sobi
ka marineeritud juurikate
riiulile kuigi joome ämbrite kaupa
haput veini koos
vana sõbra laiskusega

ja mitte mingil juhul ärge
matke mu südant mänguasjade
rahvaraamatute ega
kosmeetika oskonda
süda kisub asfaldi avarustele

nii et matke ta
kodumarketi parklasse
kristlaste arvutipoe aknast
võimalikult kaugele

kivisildnik-100

Kogust “100 % (:)kivisildnik” (2014)
leidis Tiina Tarik

Lisa kommentaar

