Jaak Jõerüüt “Abituurium”

Kui suvi on,
siis tunned suvelõhna
ja uksed pauguvad
ja vesi kraanist tilgub.

Ma käsin: mäleta
mu nägu kõhna
sealt suurelt lõpupildilt…
… Pikad silmapilgud.

Su valge kleit
ja punased pojengid
ja minu ülikond,
mis hästi hoidis viiki.

Nõrk kaselõhn
ning külmad ukselingid
pealinnas Tallinnas
ja mööda vabariiki.

Sel suvel sõitma pidime
me ära maale.
Sa trammist maha läksid
peatus pärast Tondit.

ja elus kokku saand
me pole siiamaale.
Su juuksed olid
talumatult blondid.

maolenjuriudi

Kogust “Ma olen Jüri üdi” (2013)
leidis Tiina Tarik

Lisa kommentaar

